مبلمان اداری مدرن

  1. آیا می توانید با چشم انداز دراز مدت کار کنید؟

مبلمان مدرن بیشترین نقش را در دکوراسیون اداری دارد. به یاد داشته باشید که در بهترین شرایط ممکن است سرمایه گذاری کنید، اما به دقت توجه کنید که شرکت شما در آینده چه خواهد بود. به عنوان مثال، آیا به احتمال زیاد برای افزایش بهره وری بیشتر از منطقه باز برای همکاری استفاده می کنید یا فضای های خصوصی؟

  1. آیا شما می توانید انواع فضاها را پوشش دهید؟

کلیه فضاها عبارتند از: منطقه پذیرش، اتاق کنفرانس، دفاتر خصوصی، اتاق شستشو یا آشپزخانه، کابین ها و حوزه های تخصصی مانند مرکز تماس. برای چیزهایی که برای هر یک از این فضاها نیاز دارید، از قبیل ذخیره سازی فایل، صندلی ارگونومیک و میز اداری مدرن، موارد نمایش به مانند: LCD و نیمکت های مخصوص برای مشتریان را مشخص کنید. نقشه های حرفه ای طراحی شده توسط کامپیوتر (AUTO CAD) می تواند به برنامه فضایی شما را بهینه سازی کند و زیبایی و سبک شما را در سراسر دفتر سازگار کند.

  1. محدوده محصولات شما چقدر است؟

لیستی از تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. شمارش کامپیوتر ها، تلفن ها، اسناد، لوازم نوشتاری و غیره. انتخاب محصولات شما نیز باید به ماهیت کسب و کار و فضای فیزیکی شما همخوانی داشته باشد. از کارکنان بپرسید که آنها چه می خواهند، که ممکن است رضایت شغلی بیشتری را به همراه داشته باشد و همچنین شما را از کارکنانی که دارای معلولیت یا سایر نیازهای خاص هستند مطلع سازد.

  1. مقدار محدودیت های بودجه ای چه مقدار است؟

اگر شما در بودجه محدودی هستید، گزینه های جایگزین را برای موارد بالا انتخاب کنید. شاید شما می توانید مبلمان مرمت و یا بازسازی شده را خریداری کنید، (ما به هیچ عنوان این مورد را توصیه نمی کنیم) یا اقدام به خرید مبلمان و وسائل ارزان قیمت کنید. اما سعی کنید در موارد ضروری دست به خرید بزنید و لوازمی را تهیه کنید که هم مدرن بوده و هم دارای کیفیت مناسبی باشند.

  1. چارچوب زمانی تحویل مبلمان چه زمانی است؟

مهم این است که بدانید که چه مدت زمان برای تحویل مبلمان لازم است، به ویژه هنگامی که شما در زمان خاصی به آن نیاز دارید یا می خواهید جلسات مشتری ها را در اتاق های تازه تأسیس انجام دهید. حتی اگر شما عجله ندارید،  باید به زودی موارد عملی را اجرا کنید، زیرا سفارش مبلمان تا زمان تحویل ممکن است طولانی شود. (مبلمان سفارشی با طرح ویژه زمان بیشتری را تا مبلمان با طراحی آماده می برد)

  1. چه نوع مبلمانی خریداری می کنید؟

اغلب آسان است تفاوت بین انواع مبلمان را تشخیص داد؛ به غیر از برچسب قیمتی آن ها. گاهی اوقات شما می توانید معامله بزرگ در خرید بهترین مبلمان اداری بدست آورید. شرکت های محیط زیست ممکن است بخواهند از مبلمان بازیافتی (موافق با محیط زیست) استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که بهترین مبلمان اداری، برای اجزای الکتریکی و یا لوازم جانبی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

  1. دوام محصولات چقدر است؟

بررسی مشخصاتی از جمله: دوام، ظرفیت بارگیری، اجزا و ابعاد بسیار مهم است.در زمان خرید حتما نسبت به همه موارد بررسی های لازم را انجام دهید. ماده ساخت مبلمان اداری مهم است، چوب، آلومینیوم، شیشه و یا ترکیبی. کیفیت ساخت و مونتاژ قطعات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

  1. کیفیت مبلمان چقدر است؟

کیفیت بالای میز امری ضروری است که باید در هنگام تحمل وزن به راحتی مقاومت کند. شما می توانید هزینه های بلندمدت خود را با سرمایه گذاری در مبلمان اداری مدرن و ارگونومیک برای کاهش فشار، درد و سایر بیماری های مربوط به کار صرفه جویی کنید. شما همچنین می خواهید مبلمانی که به راحتی قابل حمل  باشد برای جلوگیری از هزینه های خرابی در صورت حرکت را مد نظر قرار دهید.

  1. آیا گارانتی موجود است؟

ضمانت نامه ها توسط تولید کنندگان و هر محصولی متفاوت باشد. برخی از آنها ضمانت نامه های مادام العمر هستند و برخی از آنها کم تر از ۱۰ سال هستند. گارانتی ایده خوبی از کیفیت، دوام و عمر استفاده از مبلمان را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. چه گزینه های مالی وجود دارد؟

با توجه به بودجه شما، خرید مبلمان اداری و تجهیزات مرتبط می تواند متناسب با سبک و عملکرد شما برای فضای کسب و کارتان باشد. شما فقط باید با شناخت بهتر نیازهای سازمانی خود، اقدام به خرید مناسب کنید. در این راستا بسیاری از وبسایت های اینترنتی دارای تخفیف های فروش انواع مبلمان اداری هستند و در کنار آن خدماتی همچون: نصب و ارسال رایگان را نیز به همه مشتریان ارائه می دهند.

امیدواریم مقاله مبلمان اداری مدرن مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از لیست قیمت انواع مبلمان اداری با کارشناسان ما در مبلمان بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو