قیمت پارتیشن اداری و تاثیر آن در خرید

انواع مختلفی از پارتیشن ها و پانل های اداری از جمله: پارتیشن های شیشه ای، فریم لس، متحرک و ریلی، ام دی اف MDF، پارتیشن تک و دوجداره آلومینیومی با قیمت های گوناگون وجود دارند. گزینه های زیادی برای پارتیشن های شیشه ای وجود دارند، با گزینه های سیستم های قاب فولادی، گزینه های تمام ارتفاع یا نیمه ارتفاع و طیف وسیعی از سبک ها از جمله شیشه روشن، مات و رنگی است.

پارتیشن های شیشه ای می تواند متناسب با طراحی دفتر شما باشند، آن ها انتخاب بسیار عالی برای روشن کردن فضای اداری و ایجاد حس ارتباط جمعی هستند. به این ترتیب بسته به انتخاب شما، می توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. اما در قیمت پارتیشن اداری چه عواملی می تواند موثر باشد؟ ما در اینجا چند نکته را بیان می کنیم:

  • دفع سر و صدا

فضای دفتر باز برنامه ای بسیار عالی برای صرفه جویی در فضاست، اما برخی از چالش ها شامل دفع سر و صدای عدم حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهند.

اگر نیروی کار شما افزایش یافته و سر و صدا تبدیل به یک مسئله مهم شده است، پارتیشن های اداری آکوستیک دارای فو ضخیم بین پانل ها برای جذب سر و صدای هستند.

  • اتاقک ها شیشه ای

یکی از چالش های دفتر های باز، ایجاد مناطقی برای کارکنان برای همکاری بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران است، به خصوص بدون اضافه کردن دیوار برای ایجاد اتاق های کنفرانس جداگانه.

اتاقک های شیشه ای مناسب برای دفاتر است و یک راه حل ارزان قیمت، انعطاف پذیر و شیک برای ایجاد فضای جلسه ای (با تعداد کم افراد، ۲ یا ۳ نفر) و شکستن فضای است که باعث ایجاد مناطق آرام و دوستانه برای اعضای تیم برای همکاری با یکدیگر هستند.

نکته: اگر بودجه محدود دارید، اتاقک های شیشه ای با طراحی های انعطاف پذیر که برای هر سبک اداری مناسب می باشند، سریع نصب می شوند.

حتما بخوانید: فواید پارتیشن های اداری

  • چقدر هزینه خواهد شد؟

پارتیشن بندی اداری می تواند یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تقسیم دفتر نسبت به داشتن دیوار کامل و دائمی است. به همین ترتیب پارتیشن بندی دفتر به این معنی است که هر گونه گسترش در آینده ( تیم ها و نیروی کار) به راحتی با صفحات موقت ساده می تواند سریع و راحت اضافه یا برداشته شوند.

نکته: انتخاب پارتیشن های اداری به این معنی است که شما می توانید در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید، زیرا اتاق های کمتری باید گرم و روشن (نور مصنوعی) باشند.

  • چگونه می توانم اطمینان حاصل کنم که پارتیشن بندی دفتر من خوب است و برای دفتر من کار می کند؟

هنگامی که تصمیم گرفتید به مسیر نصب پارتیشن بندی دفتر بروید، گام بعدی شما این است محصولاتی با توجه به نیازهای اساسی خود خریداری کنید، مقدار فضای خود را بشناسید، ببینید تا چه اندازه فضا، نور و ارتفاع دارید. از کارکنان بایت خواسته هایشان پرسش کنید، آن ها بهترین راهنما برای شما هستند.

پارتیشن اداری با کیفیت به طور یقین قیمت بیشتری نیز خواهند داشت، اما پرداخت هزینه بیشتر نمایانگر یک سرمایه گزاری بلند مدت در راستای اهداف شرکت خواهد بود.

امیدواریم مقاله قیمت پارتیشن اداری و تاثیر آن در خرید مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از شرایط فروش  لیست قیمت مبلمان اداری با کارشناسان محرب ما در بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو