راهنمای خرید میز پذیرش (کانتر اداری)

میز پذیرش شما اولین نقطه تماس برای بازدید کنندگان است و می تواند اولین تصور آن ها را نسبت به فضای اداری شما ایحاد کند. به همین دلیل است که مبلمان مناسب برای این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید، می خواهید مطمئن شوید که زمان را برای ارائه یک طرح روشن آماده کرده اید. در اینجا راهنمایی درباره نحوه خرید میز پذیرش یا کانتر اداری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

نسبت به اندازه گیری مطمعن شوید

مهم ترین قسمت سفارش جدید مبلمان اتاق انتظار، اندازه گیری است! میزهای پذیرش یک خرید بزرگ به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند. بنابراین شما باید اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که مبلمان مورد نظر در فضای شما مناسب خواهد بود. شما ممکن است بخواهید آنچه را که از فضای پذیرش انتظار دارید و یا طرح هایی را که می خواهید اعمال شود را اجرا کنید.

هنگام طراحی فضای خود می خواهید اطمینان حاصل کنید که مردم قادر به حرکت آزادانه در اطراف مبلمان هستند و حرکت ترافیکی به راحتی از طریق منطقه پذیرش شما جریان می یابد. آخرین چیزی که اتفاق می افتد این است که مبلمانی وارد فضا شود که ممکن است مناسب نباشد (از لحاظ اندازه)، که مجبور به پس دادن آن و صرف هزینه های بیشتر شوید. پس فضای خود را به خوبی اندازه بگیرید تا میز پذیرش مناسب را در آن جای دهید.

شکل میز را انتخاب کنید

پس از اندازه گیری منطقه پذیرش خود، می توانید از ابعاد و اشکال مختلف دفتر را انتخاب کنید تا یکی از آن ها را پیدا کند که به نیازهای شما و فضای اداری مناسب باشد.

  • میز پذیرش منحنی شکل

میزهای پذیرش منحنی می توانند به دفتر شما کمک کنند، زیرا آنها به نظر حرفه ای و مدرن می آیند ، به علاوه شکل آنها به شما اجازه ذخیره فضای بیشتر را در دفتر می دهد. در حالی که میزهای منحنی امکان دسترسی آسان را فراهم می کنند، به دلیل طراحی آنها، فضای کار محدودی دارند، بنابراین شما می خواهید اطمینان حاصل شود که اتاق کافی برای جا به جایی هر کسی که پشت میز کار می کند، وجود دارد.

  • میز پذیرش کوچک

میزهای پذیرش کوچک راه عالی برای انجام کار بدون اشغال فضای زیاد است. این میزها به خوبی کار می کنند، زیرا آنها از مکان های ذخیره سازی متعدد و سطوح کار بزرگ استفاده می کنند، در حالی که فضای بیشتری را ذخیره می کنند (قضای کمتر اشغال می کنند).

  • میز L شکل

یک میز پذیرش L شکل با دو زاویه ۹۰ درجه به هم متصل می شود تا یک واحد متحد را تشکیل می دهد. این ممکن است انتخاب خوبی باشد اگر شما نیاز به سطح بیشتری از میز دارید، اما نمی خواهید که میزتان فضای بیشتری را در اشغال کند.

  • میز پذیرش U شکل

میزهای پذیرش U شکل بزرگترین سطح کار را فراهم می کند. آنها طراحی شده اند تا میز در دو طرف دیگر نیز ادامه داشته باشد. فضای کاری را در مقابل میز و همچنین در سمت چپ و راست کارمند برای ارتباط با میزبانان فراهم می کند که به حداکثر بهره وری می انجامد.

  • گزینه های ذخیره سازی

ذخیره سازی در محل پذیرش بسیار مهم است، زیرا شما می خواهید بتوانید همه چیز را پیگیری کنید و فضای زیادی برای نگه داشتن همه چیز داشته باشید تا پیشخوان را به خوبی و مرتب نگه دارید. بسته به منطقه کار شما، گزینه های مختلف ذخیره سازی وجود دارد که ممکن است برای فضای شما مناسب باشد:

  • ذخیره سازی جداگانه – این گزینه از ذخیره سازی جانبی تشکیل شده است که شامل جعبه های بزرگ کشویی، مخزن ذخیره سازی است که دارای یک کشو مداد و یک کشو بزرگتر و کابینت هایی است که دارای ۲ عدد درهستند که به سمت خارج باز می شوند.
  • فایل های پایه ای قابل حرکت – این فایل های ذخیره سازی بر روی رولرها قرار دارند، بنابراین شما می توانید آنها را به راحتی در اطراف فضای کاری خود حرکت دهید. فایل های پایه ای قابل حرکت انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند، زیرا شما می توانید تمام اسناد خود را بگیرید و به هر سمت که می روید حرکت دهید.

انواع متریال

انواع متریال مورد نظر برای بهترین میز پذیرش به طور مستقیم بر دوام آن، طول عمر تاثیر گذار است. آیا شما در انتخاب مبلمان برای یک منطقه با ترافیک بالا برنامه ای دارید؟، فقط به این دلیل که شما دوست دارید که یک میز بسیار خاص به نظر برسد، پس بهتر است قبل از انتخاب موارد زیر را بررسی کنید.

  • لمینت – لمنیت چوب بسیار با دوام و مقرون به صرفه است. این باعث می شود انتخاب محبوبی برای مبلمان به ویژه در مناطق ترافیک بالا داشته باشید. همچنین این چوب بسیار شبیه به چوب واقعی است.
  • چوب طبیعی – چوب طبیعی دارای کیفیت بالا است و گران تر از لمینت. اگر چوب واقعی را انتخاب کنید، احتمالا می خواهید یک شیشه یا گرانیت را به بالا اضافه کنید تا سطح آن خراشیده نشود. شیشه ممکن است شکسته شود، بنابراین شما می خواهید از شیشه ی ضد ضربه استفاده کنید؛ گرانیت بسیار قوی است، اما از آنجایی که متخلخل است، ممکن است لازم باشد آن را به طور منظم مهر و موم کنید.
  • فلز – فولاد ضد زنگ یک فلز محبوب است که در مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر مدرن آن نیز سبکی عالی برای مبلمان است. فلز بسیار قوی است، اما اگر آسیب ناشی از ضخامت یا خراش باشد، ممکن است جهت پوشاندن یا تعمیر آن به سختی بیافتید.

حمل و نقل و تحویل

به محض اینکه مبلمان خود را انتخاب کردید، فکر نکنید که کار شما تمام شده است. شما هنوز هم نیاز به فهمیدن شرایط حمل و نقل میز و چگونگی برنامه ریزی آن را در فضای اداری خود خواهید داشت. ممکن است گزینه های حمل و نقل مختلف بسته به آنچه که شما در حال بررسی است، موجود باشد. به دلیل اندازه آنها، بسیاری از میزهای پذیرش، بسته بندی شده و بر روی کامیون حمل می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که بسته به اینکه به چه شیوه ای فرستاده می شود، مهم این است که تحویل به موقع انجام شود. برخی از فروشگاه های مبلمان اداری شرایط ارسال رایگان را برای مشتریان فراهم کرده است.

ایجاد یک برنامه بر اساس این عوامل کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که میز پذیرش شما دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. با این حال، همانطور نسبت به هر خرید دیگری، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید اگر سوالی دارید یا در مورد هر بخش از روند کار مطمئن نیستید، با بینو تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم مقاله راهنمای خرید میز پذیرش (کانتر اداری) مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از لیست قیمت انواع میز پذیرش با کارشناسان ما در مبلمان بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو