راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری به شما در انتخاب بهترین مبلمان اداری در راستای نیازهایتان کمک می کند. به موجب این، مبلمان اداری در اشکال و اندازه های مختلف ساخته و طراحی شده اند. با توجه به خرید مبلمان اداری مناسب، بسیار مهم است که شما اطمینان حاصل کنید که نوع مبلمان یک اندازه مناسب برای میزان افرادی است که از آن استفاده می کنند. اول و مهمتر از همه، تعیین کنید از مبلمان اداری برای استفاه چه کاری و چه کسانی می خواهید خریداری کنید. به عنوان یک قاعده کلی، هر فرد باید حداقل ۶ متر مربع فضا اختصاص داده شود، که یک مقدار ایده آل از مقدار سطح در فضای اداری  است و به راحتی یک صندلی و میز را در خود جای می دهد. علاوه بر این، توجه به  سایر عوامل مورد بررسی در هنگام خرید مبلمان اداری از جمله: فضای موجود، زیبایی شناسی و تصویری که می خواهید ایجاد کنید، عملکرد و مقدار بودجه انتخابی، می تواند شما را در گزینش مناسب تر راهنمایی کند.

هنگام ارزیابی مبلمان اداری، تمرکز بر موارد زیر مهم است:

  • اندازه مناسب برای جابجایی
  • صندلی های اداری
  • شکل و فضای موجود
  • تصویر، زیبایی شناسی
  • عملکرد
  • مقدار بودجه

همانطور که اندازه میز را تعیین می کنید، باید با نگاه کردن به تعداد افراد تعداد صندلی مربوطه را نیز لحاظ کنید. توجه داشته باشید که گزینه های زیادی برای صندلی های اداری وجود دارد. به طور کلی، صندلی هایی که از عملکردهای مفید: مانند شیب پشتی یا قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده می کنند انتخاب های محبوبی هستند. در مورد صندلی های اداری که است که حتما موارد ارگونومی و راحتی فرد لحاظ شود، دارای تنظیمات دسته و حتی چرخ جهت جابجایی آسان باشند. هر نوع فعالیتی، صندلی مخصوص خود را نیز می خواهد، برای اتاق کنفرانس باید از صندلی کنفرانس در کنار میز کنفرانس استفاده شود.

بودجه برای مبلمان اداری

میزهای اداری به صندلی های اداری نیاز دارند. صندلی ها باید راحتی و پشتیبانی داشته باشند تا کارکنان بتوانند کار آمدتر باشند. برای هر نوع از مبلمان اداری دیگر نیز به همین ترتیب عمل کنید، ببینید نیازهایتان چیستند و چه نوع مبلمانی برای فضای شما مناسب است تا بر حسب آن مقدار بودجه را تنظیم کنید.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • میزهای گرد برای بهینه کردن فضا و ایجاد همکاری بیشتر بین کارمندان مناسب است.
  • روی میز باید حتما سطح کاملی برای رایانه، تلفن، سطح برای نوشتن و قرار دادن اسناد و مدارک مورد نیاز را داشته باشد.
  • هنگام قرار دادن مبلمان اداری جدید خود، اطمینان حاصل کنید که مبلمان از درهای اتاق های شما عبور کنند.
  • اگر سبک مدرن را انتخاب کرده اید، حتما مبلمان اداری مدرن را برای همخوانی بیشتر با آن را در نظر بگیرید.. اگر یک تصویر دلخواه از کسب و کار خودتان را دارید که می خواهید در طول فضای اداری ایجاد کنید (تصوری که بازدیدکنندگان از شرکت شما بعد از دیدن خواهند داشت)، این مورد در زیبایی شناسی می تواند مهم باشد.
  • همچنین، بسته به نحوه استفاده از مبلمان اداری، بهتر است اگر کسب و کاری مبتنی با همکاری بیشتر دارید، از پارتیشن های شیشه ای می توانید استفاده کنید. این پارتیشن ها به علاوه ایجاد همکاری، زیبایی و نور را به فضای اداری وارد می کنند.
  • کتابخانه ها و قفسه های ذخیره سازی را برای اسناد و مدارک مهم خود در هر فضا در محیط اداری را در نظر بگیرید، فایل های کامپیوتری از نظر ایمنی در خطر هستند، سعی کنید به صورت کاغذی نیز آن ها را ذخیره سازی کنید.

جزئیات دیگر را در نظر بگیرید

مجموعه ای از مبلمان اداری را برای فضای خود خریداری کنید – بهتر است میز اداری و فایل های جانبی را با کشوهای ذخیره سازی همسان سازی کنید. اگر شما میز کانتر اداری برای فضای پذیرش خریداری می کنید، آن را با اتاق انتظار و صندلی پذیرایی خود جفت کنید. این بدان معنا است که هر فضا را بر حسب ماهیت خود چیدمان کنید. برای اتاف مدیریت، میز و صندلی مدیریت، برای اتاق مالی و حسابداری، مبلمان مرتبط و  برای هر فضای دیگری نیز به این شکل چیدمان کنید.

کیفیت و دوام – گزینه های با دوام را در نظر بگیرید. مبلمان چوبی دارای دوام بالاتری هستند و از انواع مختلفی از سبک ها و پوشش ها استفاده می کنند، در حالیکه مبلمان شیشه ای و فلزی نیز می توانند در عین زیبایی، سبکی متفاوت را ارائه دهند.

قبل از خرید مبلمان اداری این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا این مبلمان اداری برای تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند، مناسب است؟
  • آیا من در مورد مقدار فضای موجود خود برای قرار دادن مبلمان اداری فکر کرده ام؟
  • آیا اندازه و شکل این مبلمان اداری در فضای مورد نظر خوب به نظر می رسد؟
  • آیا مبلمان اداری خریداری شده، سبکی از زیباییشناختی را در محیط ایجاد می کند و تصویری را که من می خواهم را به فضا می دهد؟
  • آیا من نیاز به مدیریت سیم یا قابلیت های دیگر دارم؟
  • آیا مبلمان اداری با ماهیت کسب و کار من همخوانی دارد؟
  • آیا مبلمان اداری برای کارکنن من مناسب و راحتی را برای آن ها به ارمغان می آورد؟ و بهره وری را افزایش می دهد؟

امیدواریم مقاله راهنمای خرید مبلمان اداری مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از شرایط فروش و لیست قیمت مبلمان اداری با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو