در خرید مبلمان اداری چه چیزهایی را باید لحاظ کنیم؟

خرید مبلمان اداری مناسب به مانند انتخاب مناسب فضای اداری بسیار مهم است. این نه تنها به رفاه منجر می شود، بلکه بر بهره وری اداری تاثیر می گذارد. بنابراین، قبل از رفتن به نزدیکترین فروشگاه مبلمان، در اینجا ۶ چیز را باید در نظر داشته باشید.

• هزینه

تأمین مالی شروع کار آسان نیست، زیرا برای هر مقدار هزینه باید فکری کنید. شما باید بدانید خرید مبلمان اداری به معنای سرمایه گذاری در توسعه کسب و کارتان است. بنابراین، قبل از خرید، هزینه وقیمت را در نظر بگیرید. چقدر پول را می خواهید برای خرید میز یا صندلی خاصی خرج کنید؟ برای چه تعداد قصد خرید دارید؟ تعیین بودجه به شما کمک خواهد کرد که انتخاب های خود را بدون محدود کردن کیفیت انجام دهید.
برای صرفه جویی، همیشه می توانید از یک فروشگاه مبلمان دست دوم خرید کنید. تحقیقات خود به درستی در این زمینه انجام دهید زیرا ممکن است خرید مبلمان دست دوم برای شما پشیمانی به بار بیاورد.

• نیازها

کارکنان زمان زیادی را در روز می نشینند و کار می کنند، بنابراین صندلی راحت و میز مناسب لازم دارند. امروزه صندلی ها و میزهای ارگونومیک، روند کار را برای آنها آسان تر کرده است، که به وسیله مطالعاتی در مورد حفظ سلامتی افراد پشتیبانی می شود. با تعداد زیادی از این محصولات در بازار، شما می توانید یکی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.
علاوه بر صندلی ها و میزها، می توانید مبلمان اداری دیگر را نیز خریداری کنید و دکوراسیون داخلی خود را براساس نوع کسب و کارتان تنظیم کنید. آیا شما برای یک فضای کافی که در آن کارکنان می توانند به راحتی با همدیگر ارتباط برقرار کنند و همکاری کنند، مبلمان اداری می خواهید؟ پس یک میز بزرگ و چند صندلی بخرید. آیا می خواهید برای ایجاد تمرکز بیشتر در کار از کابین های اداری استفاده کنید؟ هر سوالی که برایتان پیش می آید را مورد بررسی قرار دهید تا در خرید مبلمان اداری تصمیم گیری درست را کرده باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مبلمان اداری

• انعطاف پذیری و عملکرد

چیز بعدی برای در نظر گرفتن، انعطاف پذیری و عملکرد مبلمان است. آیا میز کار شما جایی برای ذخیره سای فایل ها دارد؟ آیا می توانید پاهای خود را بچرخانید در زیر میز به راحتی بچرخانید؟ آیا آنها به اندازه کافی مناسب برای کارکنان شما هستند؟ اگر پاسخ شما بله باشد، پس سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام داده اید.
مبلمان با قابلیت های متعدد همیشه یک انتخاب بهتر است. هنگامی که عملکرد را با هزینه کم تعادل می دهید، در واقع با یک تیر دو نشان زده اید.

• اندازه

منطقی است که مبلمان متناسب را به اندازه محیط کاری خود تهیه کنید. بزرگ بودن آن ها بخش بزرگی از دفتر شما را اشغال خواهند کرد. با فضای کم، شما و کارکنانتان قادر نخواهند بود که آزادانه حرکت کنند. بنابراین، ابتدا ابعاد تک تک محیط های کاری را اندازه بگیرید، سپس در زمان خرید مبلمان اداری تحقیقاتی را برای چگونگی به حداکثر رساندن آن بسنجید. مبلمان درست انتخاب شده، می تواند روشی برای نشان دادن این باشد که هر چیز به اندازه و درست در جای خود قرار دارد. فضای اداری خود را با مبلمان اداری مناسب بسازید و به یاد داشته باشید که اتاق شما به اندازه کافی راحت باشد.

 

• ارزش زیبایی و هویت برند

خرید نوع مبلمان که می تواند به زیبایی فضای اداری شما کمک کند، مهم است. طراحی اداری خوب، خلق و خوی بهبود می بخشد، استرس را کاهش داده و بهره وری را افزایش می دهد.
برای انجام این کار، داشتن دانش در زمینه روانشناسی رنگ، مزیت است. به عنوان مثال، اگر می خواهید دفتر خود را به فضای خلاق و پر انرژی تبدیل کنید، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید تمرکز و آرامش را ایجاد کنید، از آبی استفاده کنید. با این حال، هنگام انتخاب بسیاری از رنگ های مختلف توجه داشته باشید. اگر رنگ نادرست را برگزینید، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند یا موجب سردرد کارکنان و عدم تمرکز آن ها شود.
علاوه بر این، مبلمانی را انتخاب نکنید که فقط رنگ یا طراحی آن را دوست دارید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با هویت برند یا شخصیت کسب و کار شما جور در آید. مبلمان اداری شما باید از ارزش زیبایی شناسی و راحتی که ارائه می دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

حتما بخوانید: ۳ نکته قبل از خرید مبلمان اداری

• تمیزی

اگر مبلمان اداری را که استانداردهای شما را گذرانده باشد را پیدا کنید، با استفاده از پنج عامل ذکر شده در بالا، گام بعدی تمیزی است. به یاد داشته باشید قبل از آوردن آن ها به دفتر خود، ابتدا آن ها را کاملا تمیز کنید. این که آیا شما آن را از یک مغازه یا یک فروشگاه جدید با نام تجاری خریداری کرده اید، پاکیزگی چیزی است که نباید نادیده بگیرید. مبلمان تمیز به یک دفتر پاکیزه و سالم تر کمک می کند تا کارکنان کمتر دچار بیماری شوند.
تلاش برای نوع مناسب دفتر و مبلمان برای کسب و کار شما آسان نیست. با این حال، این تلاش شما باید به خاطر شرکت شما انجام شود. ممکن است از روزها جستجو ناامید شوید، اما در نهایت، همه چیز ارزشش را خواهد داشت. هنگامی که فضای اداری خود را در تمام جلوه های کامل آن مشاهده می کنید، آن را یک محیط مفید برای کار خواهید یافت و اینچنین شما آماده پیشرفت در کسب و کار خود هستید.

امیدواریم مقاله در خرید مبلمان اداری چه چیزهایی را باید لحاظ کنیم؟ مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از شرایط فروش و لیست قیمت مبلمان اداری با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو