خرید صندلی اداری و نکاتی درباره آن

یکی از مهم ترین کارهایی که می توان برای طراحی دکوراسیون اداری انجام داد، خرید صندلی اداری است، این نوع از مبلمان اداری نقش تعیین کننده ای در افزایش بهره وری و سلامت کارکنان دارد.

به طور کلی صندلی و میز اداری نقشی تعیین کننده در پیشرفت های یک شرکت و کسب و کار خاص دارد، زیرا در رابطه تنگاتنگی با سلات کارکنان و نحوه تعامل آن ها با کار دارد. به موجب این صندلی های اداری نقشی بیشتری نسبت به مبلمان دیگر بر عهده دارند.

برای بسیاری از کارفرمایان، انتخاب درست صندلی باید بسیار مهم باشد، زیرا آن ها به دنبال ایجاد سرمایه گذاری بلند مدت در راستای کسب و کار خود هستند.

در این راستا بسیاری از مشکلات بدنی ناشی از نبود مبلمان اداری ارگونومیک است. مبلمان اداری باید بر اساس خصوصیات بدنی و نحوه عتامل فرد با محیط کاری باشد. این مورد در رابطه با صندلی های از ارجحیت بیستر برخوردار است.

صندلی های اداری و یا صندلی های هستند که دارای ویژگی های متفاوتی هستند. به طور معمول یک صندلی اداری باید حداقل ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تنظیم ارتفاع صندلی
  • تنظیم ارتفاع پشتی
  • قابلیت تنظیم یا زاویه موقعیت پشتی صندلی
  • تنظیم دسته ها
  • پایه چرخ دار پنچ تایی

حتما یخوانید: راهنمای خرید صندلی اداری

بعضی از مدل های با کیفیت بهتر احتمالا شامل برخی از ویژگی های زیر خواهند بود:

  • تنظیم صندلی کشویی برای طول پای کاربران
  • پشتیبانی کمری متصل شده با کمر
  • دسته های های قابل تنظیم ارتفاعی
  • دسته های قابل تنظیم با عرض یا زاویه مورد نظر
  • تنظیم کشش کمر با توجه به وزن کاربران
  • زاویه صندلی و تنظیم کشش با توجه به وزن کاربران

امیدواریم مقاله خرید صندلی اداری و نکاتی درباره آن مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از شرایط فروش و لیست قیمت صندلی اداری با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو