بهترین مبلمان اداری

هنگامی که شما با بودجه ای محدود برای مبلمان اداری خود مشغول به کار هستید، ممکن است تمایل داشته باشید که این مقدار بودجه را در جایی دیگر مانند: تجهیزات کامپیوتری یا موارد تبلیغاتی خر  کنید و برای بهترین مبلمان اداری هزینه مناسب را نکنید. اگر مشتریان بالقوه شما برایتان مهم نباشد، ممکن است نگران این نباشید که دفتر شما چگونه ظاهری خواهد داشت. با این وجود، مبلمان اداری خوب، نگاهی راحت و حرفه ای به هر محیط اداری می دهد.

در حقیقت یک محیط خوب می تواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند، با قرار دادن میز و صندلی مناسب در کنار نورپردازی و زیبایی شناسی مناسب مانند: رنگ دیوارها، وجود گیاهان و دکورهای دیگر که به یک دفتر حرفه ای تبدیل شود، می توان فضایی در خور نیازهای انسانی و توسعه کسب و کار ایجاد کرد. در زیر دو نکته برای انتخاب بهترین مبلمان اداری آورده شده است.

  • مقدار بودجه

بسته به مقدار بودجه شما ممکن است ترکیبی از مبلمان اداری جدید و مورد استفاده را پیدا کنید تا بتوانید دفتر خود را با نیازهایتان همسان سازی کنید. برای خرید مبلمان اداری خوب بودجه ای مناسب را تنظیم کنید، زیرا خرید آن می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت در راستای اهداف کسب و کار شما باشد. در خرید میز و صندلی اداری با کیفیت دریغ نکنید، کارکنان شما برای افزایش بازدهی در کنار راحتی و سلامتی در کار، باید از مبلمان اداری خوب استفاده کنند.

مبلغ مبلمان اداری خود را با تعداد کارکنانی که در اختیار دارید تقسیم کنید. ممکن است بخواهید فضاهای کاری مشترک را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. یک ایستگاه کاری مشترک می تواند یک میز یا کابین بزرگ باشد که اتاق های زیادی برای دو یا چند کارمند و تجهیزات آنها به راحتی در خود جای دهد. فضاهای تنگ و فشرده هرگز برای کسی مناسب نیستند، اما ایستگاههای کاری مشترک می توانند برای همه مفید باشند.

شما ممکن است واحدهای بزرگتری را پیدا کنید که بتواند تا ۱۰ یا ۱۲ کارمند را تحت پوشش قرار دهند تا مقرون به صرفه تر باشند زیرا آنها اغلب از پارتیشن های اداری استفاده می کنند که برخی از حریم خصوصی افراد را برای به حداقل رساندن نویز (سر و صدا) ایجاد می کنند. یکی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید یک دفتر متناسب با میز و صندلی یا پارتیشن های سازگار با محیط و نوع کسب و کار می تواند فضایی حرفه ای را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مبلمان اداری

  • تنظیم فضاهای کاری

سازماندهی دفتر و تنظیم مبلمان اداری خود توسط تیم یا بخش مرتبط با هم، می تواند به بهبود عملکرد دفتر کمک کند. شما نمی خواهید کارکنان تیم فروش را با کارکنان بخش مالی یا بخش های دیگر مخلوط کنید. تصمیم بگیرید که چگونه می توانید ایستگاه های کاری خود را برای بخش های مختلف تنظیم کنید. فراموش نکنید برای هر بخش، مبلمان اداری مرتبط را خریداری کنید. فضاهای بزرگ که در آن تیم ها می توانند با هم کار کنند، کارکنان می توانند با هم همکاری بیشتر داشته باشند. هنگام تنظیم طرح دفتر، فکر کنید که بهترین مبلمان برای این فضا چیست؟

بخش مهمی از سازماندهی فضا به انتخاب درست مبلمان بخش های گوناگون شرکت برمی گردد. بهترین مبلمان در راستای: نیاز های کارکنان، مقدار بودجه و نوع کسب و کار شما قرار دارد.

امیدواریم مقاله بهترین مبلمان اداری مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای آگاهی از شرایط فروش و لیست قیمت مبلمان اداری با کارشناسان محرب ما در بینو از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی ما

  

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

سایر پست‌های بینو