• ۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۰۸
  • انتخاب مبلمان اداری- برای انتخاب مبلمان اداری باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟|مبلمان اداری بینو

    [vc_row][vc_column][vc_column_text]اقرار به این موضوع خیلی خوشایند نیست؛ ولی واقعیت این است که ما بخش زیادی از زمان خود را دفتر کار می‌گذرانیم. خیلی از ما از طراحی نامناسب دفتر کارهایی که در آن‌ها مشغول هستیم در رنج و عذاب هستیم. همین وضعیت در مورد مبلمان اداری هم صادق است. ولی اهل فن می‌دانند اگر انتخاب مبلمان اداری به درستی صورت گرفته باشد؛ فضا به درستی شخصی‌سازی شده باشد و خلاصه که فضا فضای کار باشد؛ چقدر بهره‌وری و کارایی افراد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

    با این حساب، فرقی ندارد که انتخاب مبلمان اداری شما برای یک فضای کار خانگی کوچک باشد یا یک دفتر کار بزرگ. در هر صورت با توجه به چیزهایی که گفتیم، ملاحظاتی هست که باید در نظر داشته باشید. نهایتا هم اگر انتخاب خوبی نداشته باشید، به ضرر شما و کارکنانتان خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    در انتخاب مبلمان اداری، قیمت همه چیز نیست

    انتخاب مبلمان اداری می‌تواند به یک پروسه عذاب‌آور و خسته‌کننده تبدیل شود. مخصوصا اگر قرار باشد به کلی گزینه، نیازهای ویژه و مدل‌های مختلف فکر کنید. مهمتر از این‌ها البته مسائلی مثل راحتی، ارگونومیک یا ارزش در طول زمان مبلمان اداری انتخابی شماست.

    البته این گزینه هم پیش روی شماست که انتخاب مبلمان اداری خود را به فروشنده‌ای آن هم نسبتا ارزان‌قیمت بسپارید و از کلی گشتن، کلافگی و سردرد احتمالی خودتان را خلاص کنید. ولی توصیه ما این است که این کار را نکنید و محافظه‌کارتر و حساب‌شده‌تر عمل کنید. در این مقاله ملاحظات و نکاتی را به شما خواهیم گفت که هنگام انتخاب مبلمان اداری باید در نظر داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4588″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    برای انتخاب مبلمان اداری، نگاهی به جیبتان داشته باشید

    بله! این ما بودیم که گفتیم در انتخاب مبلمان اداری قیمت همه چیز نیست! هنوز هم می‌گوییم. اما این به آن معنا نیست که اهمیت ندارد. قیمت در انتخاب مبلمان اداری تقریبا «اصلی‌ترین» فاکتور است. یک ریال هم برای شما به مثابه سرمایه‌گذاری است؛ پس هوشیارانه سرمایه‌گذاری کنید. باید هم به قیمت فکر کنید.

    مثلا چقدر پول برای صندلی اداری کنار گذاشته‌اید؟ برای میز اداری چطور؟ و همینطور تا آخر. تازه برای انتخاب مبلمان اداری باید به تعداد هم فکر کنید: چند عدد از هر آیتم نیاز دارید؟ جایی هست که لازم باشد زیبایی را فدای کاربری کنید؟ پیش از هر خرید و انتخابی، اگر چنین برنامه‌ریزی داشته باشید و بدانید که برای هر آیتم چقدر می‌خواهید پول خرج کنید، دامنه انتخاب‌هایتان را محدودتر می‌کند بدون اینکه از کیفیت آن بزنید. اگر بودجه‌تان محدود است، تعداد خریدتان را پایین بیاورید، اما سعی کنید باکیفیت بخرید. ممکن است بعدا بتوانید چند چیز دیگر هم به آن اضافه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”4587″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    لیستی از نیازهای خود تهیه کنید

    قبل از اینکه بخواهید انتخاب مبلمان اداری خود را شروع کنید، لیست دقیق و با جزئیاتی از نیازهای دفتر کار خودتان تهیه کنید. این لیست باید شامل همه آن چیزهایی باشد که حتما باید در دفتر کار خود داشته باشید مثل کامپیوتر، فکس، پرینتر، تلفن، محل نگهداری اسناد و چیزهایی شبیه به این.

    هنگام نوشتن این لیستِ پیش از انتخاب مبلمان اداری، به این فکر کنید که از دفتر کار خود چطور استفاده خواهید کرد. مثلا اگر گرافیست هستید، به تعداد بالای کامپیوتر و میزهای بزرگتر نیاز دارید. اگر در زمینه مشاوره فعالیت می‌کنید، جایی لازم دارید که اسناد خود را جای بدهید یا اینکه با مشتریان و ارباب رجوع خود ملاقات کنید.

    نیازهای ارگونومیک را هم مد نظر داشته باشید

    در طول روز، کارکنان بیشتر می‌نشینند و وظایف خود را انجام می‌‍دهند. بنابراین داشتن صندلی و میز اداری مناسب یک ضرورت برای کار آن‌هاست. به علاوه صندلی و میز اداری ارگونومیک از این جهت مهم هستند که روند کار را آسان‌تر و سالم‌تر می‌کنند. چیزهایی مثل صندلی‌های تراز، تکیه پشتی کمری، صندلی‌های قابل‌تنظیم و دسته‌ صندلی که اصلا نباید از آن‌ها غافل شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    در انتخاب مبلمان اداری به فضای در دسترستان فکر کنید

    معمولا انتخاب مبلمان اداری به صورتی انجام می‌شود که کاملا در فضا جا می‌شود و آن را اشغال می‌کند. ولی این را بدانید که در نظر گرفتن ابعاد به تنهایی کافی نیست. مبلمان اداری مخصوصا اگر بزرگ باشد، مسلما جاگیر است. ولی اگر هم قرار باشد که مبلمان همه فضای شما را اشغال کند، در نهایت راه کارکنان را سد می‌کنید و امکان حرکت را از آن‌ها سلب.

    پیش از اینکه به هر فروشگاهی برای انتخاب مبلمان اداری خود سر بزنید، حتما اتاق یا فضای خود را اندازه بگیرید. این کار یک قدم شما را جلو می‌اندازد. شما با این کار می‌‎فهمید کدام مدل‌ها برای فضای شما مناسب است یا نیست.

    اگر انتخاب مبلمان اداری خود را به درستی انجام دهید، فضای دفتر کارتان جاداتر و بزرگتر هم دیده خواهد شد. ختم کلام اینکه مبلمان اداری خود را درست انتخاب کنید و برای کارکنان و دیگران هم جایی باقی بگذارید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

    انتخاب مبلمان اداری متناسب با حرفه خود را فراموش نکنید

    در انتخاب مبلمان اداری، انتخاب‌ها و گزینه‌های پیش روی شما، تمامی ندارند. یکی از این بیشمار گزینه‌ها هم میز اداری است.

    با اینکه در ذهن شما ممکن است خیلی هم چیز پیچیده‌‎ای نباشد (صرفا یه جای کاره دیگه!) ولی موضوع این است که انتخاب مبلمان اداری باید به گونه‌ای باشد که فناوری و بهره‌وری را با هم به شکلی بهینه تلفیق کند. فکر لوازم الکتریکی خود هم باشید. به غیر از کامپیوتر و پرینتر، موبایل، دوربین فیلم‌برداری و حتی پخش‌کننده موسیقی هم مهم‌اند. یک میز اداری خوب، میزی است که امکان مدیریت سیم‌های انواع دستگاه‌هایی که با آن سر و کار دارید را در اختیارتان بگذارد.

    به علاوه حتما هنگام انتخاب مبلمان اداری خود، صندلی اداری انتخاب کنید که پشتتان را خوب نگه دارد. به ما اطمینان کنید! کمرتان از شما متشکر خواهد بود.

     

     

     

    راه‌های ارتباطی ما

      

     

     

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

    اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

    سایر پست‌های بینو